All in all is all we are

Jag är sur.
Bara är sur.
Vissa tror att det finns en anledning till det.
Men nej.
Jag är bara sur.










X-)



HALVstyvSYSTER  Sarah, Katt & Ämmi ska flytta till Ystad den 2 januari. Det kommer bli najs enligt Sarah =).

gawd vad jag har tråkigt. Alla verkar ha så jäkla sköj med sin bdb. palla.



halvstyvbroder Micke är vid den andra datan brevid mig. Jag undrar vilka tankar han har i huvet 8^) Jag har haft en uttråkande helg tills nu. Förutom när vi högg gran, det var sköj. I bilen spelades Nevermind så jag blev glad X)

har inget mer att skriva.
Men är fortfarande sur.
Sur.
Sour.
Sure.
Seur.
Sir.

???

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja! för det ska bli jätteskoj :-D och ni ska komma och hälsa på mig!

2008-12-13 @ 22:06:04
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0