I feel so alone

99%. CD-bränningen är färdig om en sekund...

plopp!
där kom skivan ut.

100%.

Ska kommentera låtarna lite:

Intro -
visar att jag inte gillar all musik men allt borde respekteras
My Friend Took Drugs And Died - Att förlora något som höll en nära
Distort Your Voice - lite om hur jag känner mig i skolan
Her On The Top Floor - Från början skulle det vara en låt som är kritisk mot våldtäkt, men det blev bara 4 textrader så det blev inte så mycket
Morning - Gud, vad jobbigt det är att vakna tidigt på morgonen
My Dog - En sorglig historia om en person som förlorar sin hund 0.0
Trying to Quit - Klassiker som jag var tvungen att ha med
Make it Gross - parodi på såna jävlar som tror att rock bara är noise och hat mot allt och tänker bara på döden
The End - Inget speciellt, det e bara slutet
Burn all the liars - jaja, jag gör allting fel, sluta klaga på mig!
---
---
---
Tumor -
12 Minuters långt bonusspår utan handlig ._.

Gr8
ska gå å lyssna 8D
bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0