Blogg.se byter bloggplattform <---- OMG!!

hahaha!!



meddelande:

Subject: detta är skitskumt!!!

Message:
Hej jag heter Elvira och är död, Jag har slitet blont hår och jag har inga ögon. Det var en vanlig dag för mej, jag satt och kollade på bilder på bilddagboken då min pappa kom in i rummet med gråt i ögonen. Han sa inget , han tog fram sin fickniv och tog tag i min arm, och snitsade av min halva arm men när han kom till mitten där benet satt så svimade jag helt. Han fick antagligen såga en stund. Han sparkade mej i magen och när jag just kunde kisa upp medena ögat så tog han kniven och gräpte ur dom. Nu är jag död. Men en sak borde ni veta han tog livet av sig efter det där. Så en dag när ni går ut från huset erat helt vanliga hus så kanske han står där bakom hörnet, men en dag kanske han kommer fram där men inte ensam.. utan med mej i ena handen och mina utgrävda ögon i andra. Så här tänker du just nu: Men ofta der är inte sant , det gör dom bara för man ska skicka en massa medelanden till andra. Men Om Ni INTE Skickar Vidare Så Kommer Han Komma Fram Till Dig När Du Mins Anar Det OM NI VILL UNDVIKA DETTA SÅ KOLLA!!! 0p-Han Kommer se dej en dag där du går från bussen/eller går hem från skolan, men då ser du han inte. Han kommer följa dej enda hem när du presic ska låsa dörren rycker han upp den, Då kommer du att ångra dej att du inte skickade ett ända medelande.' 5p-Du kommer att se han istället för att han ser dej. Men då går du snabbare hem istället. Och när du precis ska låsa dörren så gör du det snabbare.När du har låst kommer han inte hinna rycka upp dörren innan bara rycka i den. Men tro inte du kommer undan för det han kommer att stå och vaka över dej. 10p-Nån gång kommer du att se när han förföljer en annan människa som har sätt det här medelandet men inte har skicka några medelanden, men han kommer ej se dej. Men man kan aldrig vara säker på att om han står där bakom hörnet. 15p- Du kommer aldrig att ha några besvär med han. P=PERSONER

Svar: Hoppas han inte hittar maj

Ibland är jag också rolig :-D

jag hade nyss lyssnat på A Little Piece Of Heaven av Avenged Sevenfold, och direkt efter fick jag det meddelandet. Läskigt.


Usch, har ni nånsin haft en känsla för någon utan att vågat berätta det? (höhö nöö)


Just så känner jag får nån.

Den


Personen













Är

























Satan AKA Djävulen. Jag vågar inte säga att jag vill vara som han men det går inte. sådan känsla om att jag gillar att vara som han.








Oj, justeja jo jag ä osså kär i nån ^^,

När det gäller det så e det såklart en tjej /^.^\


Vad jag vill säga till henne:

You had my heart
Least for the most part
'Cause everybody's gotta die sometime
We fell apart
Let's make a new start
'Cause everybody's gotta die sometime, yeayea
But baby dont cry...

MUST HAVE STABBED HER FIFTY FUCKING TIMES
I CANT BELEIVE IT
RIPPED HER HEART OUR R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0