Depressed

Jag har märkt att Depressed och Something in the Way av Nirvana är samma låtar bara att Depressed är förkortad...

snabb genomgång.

kollade vilka låtar jag hade, hittade depressed, lyssnade, gillade, sökte Depressed lyrics på Altavista (om det e nån som använder det längre :P), hitta inget, sökte på google hittade lyrics, skulle sjunga med...

Underneath the bridge
 top has sprung a leak,
 and the animals are trapped
 theyve all become my pets
 and im livin off of grass
and the drippings from my cemen
 its ok to eat fish, cuz they dont have any feeling

PLÖTSLIGT KOM DET BARA en refräng..

'Something in the way, mm
Something in the way yeah mm'
osv... läskigt... Kurt slackar sina egna låtar :O....


Nirvana är en av de bästa banden... ska fråga alla om de gillar de..

Satanist: gillar du Nirvana?
Glad påsk :)(L)(A): vad är det? ^o)

usch,usch,usch...

ingen annan att fråga just nu :(

hatar alla som inte gillar Nirvana !!! :@!!!

Rape me är såklart deras bästa låt

Jo nu frågade jag smartchild!! ^^

Satanist: Do you like Nirvana?
-Smarterchild - *unicef contributing to charity: i'm not too sure how i feel about nirvana.

IDIOT :@ ANVÄNDER INGET STORT N!!!

och här kommer Sarah:
Satanist: gillar du Nirvana?
Sarah: har faktiskt inte hört så mkt av dom

Well... that's ok för hon gillar  andra bra band ^^

need2go för jag pallar inte mer av bloggenimage12
jadu... Int mkt av en gif

adieu

Kommentarer
Postat av: Saraahett

bara för att jag har bra musiksmak :-P

2008-03-22 @ 01:27:11
URL: http://randigbordsduk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0