Doses

JAG E SKITKÄR I MIG!!!




Åh gud vad Jag älskar Mig... hoppas Mig älskar Jag tillbaka... Annars är Mig krossad.


FATTAR NI xD


Någon var en gång ute på promenad. då hördes en röst som sa:
STICK IVÄG!!
Han kollade bakom sig och ingen var där.
ingen hade  skrämt honom.
Men alla kom fram till någon och sa:
vad gör du här?
någon svarade:
vene. ingen skrämde mig
Spelar det nån  roll ?
JA INGEN SKRÄMDE MIG


WTF ??



apa


h
 e
   l
    l
     o
       ?  Fan Alla. JAG HATAR ALLA!!!!! jag hatar Alla mer än jag hatar Någon Annan. Alla är världens sämsta idiot. han gör allt fel. Hoppas att han dör.


om ni kära läsare ursäktar mig ska jag fortsätta på mitt fina spel.

är kär i en tjej (NEHE!)

CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0