^^,

-.-, ^^, =)...


HYPERAKTIV



Jäck spärröw..
Funkar GIF bilder o.0??

OMFG RÖR DEN SIG?? :o



Nej såklart inte -.-

Dude, var är min bil? borde osså va med i topplist :O:O



.............................................................. ...........................................................................
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.......................1.....................::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



¡¡plats!!


Νº√£ζ By Mik (A)

Plötsligt tappade hon balansen och föll ner på flaket med ett duns.
- Va tyst! väste Ron. Vill du att han ska upptäcka oss?
Hon kände att hon föll på nått blött. När hon reste sig var låren blöta och kalla. När hon kollade sin skjol så var den smutsig och dyngsur.
- Är du säker på att han är är här någonstans? undrade hon.
- Amy, är jag säker så är jag. Jag känner på mig det. När jag känner på mig det så är det oftast så.
Snart så hoppade någon upp på flaket grabbade tag på Ron. Den svartklädda människan tog fram en kniv och högg Ron i armen. Ron skrek ett blodisande skrik. Blodet rann ut ur hans arm. Sedan skärde han upp ett stort yack i Rons muskel. Ron skrek tills han tappade rösten. människan tog in sin hand i armen som han/hon skärt yacket i och letade runt. Till slut tog han/hon fram ett stort chip.
- Just vad jag behövde, sa människan.
Det var en manlig röst. Han hoppade ner från flaket och sprang iväg. Ron låg bara där ett tag. Amy lutade sig väldigt långsamt framåt. Efter en stund fick Ron ut med ett väldigt svagt leende:
- Jag mår bra...

2BCONTINUED



Känner mig som Stephen King ^^,


Yay har en egen sida (odominerad 6.6)

Besök monkgames.weebly.com



^^,


CYA

Kommentarer
Postat av: En Sarah

om man trycker på bilden så rör den sig :-D

2008-03-06 @ 20:36:22
URL: http://randigbordsduk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0