IIIIIsch

har haft lite ont i magen/huvudet/snuvig hela dan >-<





µtorrent e helt stöööööööööörig funkar typ aldrig -.-
Nu ska jag lägga upp lite gifbilder!!! ^^

image3
image4
image5
image6

Isch, har inget liv T_T

Datageeken/emot känner sig helt dåsig....

Elr jag hade inget liv, förrän Muse kom och räddade mig ^^,

Mohaha kollade lite simpsons avsnitt med halloween, Homer³ är min absoluta favvo

image7

... var tvungen<3






Deppad blackhearted(♥) nörd... det e hur jag beskriver mig

Cool, söt schysst kompis... det är hur andra beskriver mig...
 
Jag är en knight från Cydonia ^^,<3



Ahh Ahh Ahh Ahh
 Ahh Ahh Ahh Ahh
Ahh Ahh Ahh Ahh
(repeat, soprano)

Come ride with me,
Through the veins of history,
I'll show you how god,
Falls asleep on the job.
And how can we win,
 When fools can be kings
 Don't waste your time,
Or time will waste you,

Ahh Ahh Ahh Ahh
Ahh Ahh Ahh Ahh
Ahh Ahh Ahh Ahh
(repeat, soprano)

No one's gonna take me alive,
The time has come to make things right,
You and I must fight for our rights,
You and I must fight to survive,
 No one's gonna take me alive,
The time has come to make things right,
You and I must fight for our rights,
You and I must fight to survive (solo)

No one's going to take me alive,
The time has come to make things right,
You and I must fight for our rights,
You and I must fight to survive. (solo to outro)

Asså visst blir man tvungen ? ♥


jaja, drar nu  hihi undra ens hur många som läser denna bloggen ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0