BURN THE WITCH

ja, den e i mitt huvud. Riktigt jobbig låt, men den e skön å lyssna på ändå :P

Queens of the stone age har gjort en låt som heter Turnin on the Screw. Den e riktigt najs. Men en kväll, när jag kollade på
2½men så visade det sig att Jake skulle läsa en bok som hette "Taming of the Shrew".
Ärligt talat:

Turnin on the screw.
Taming of the shrew.
Taming of the screw.
Turnin on the shrew.

Yaeh.

Jag skickade ett mail till amir-gaybloggaren ^^. jag är trots allt ett litet fan.

och sen var det när vi va i biblioteket så lånade jag "Yield", "Lullabies to paralyze", "Era Vulgaris" och "Mellon Collie and the infinite Sadness". Jag visste inte att Smashing Pumpkins var så bra. Även om rösten VERKLIGEN SUGER. "Era Vulgaris" lånade jag bara för att jag inte fick lyssna tillräckligt på queens förra gången. Och eftersom jag hört att deras "Lullabies to Paralyze" var en av de bästa så låna jag den osså. "Yield" låna jag för att höra på den bra sidan av Pearl Jam. "Ten" e ju också bra men den e lite för enformig.
Sen så va det någon som hade lånat en skiva som han hade glömt att ta med sig så när jag skulle börja låna så åkte den ut ur maskinen. Jag gick fram till honom och fråga om det var hans. Det var (såklart) hans och han tackade och smajla. Jag fick en liten gloria runt huvet, ända tills han kom fram till mig med det torra skämtet:
"Det hade varit en dyr historia annars =)"
Jag fick en större gloria runt huvet för jag varit så bra att han till och med kunde släppa ut ett skämt!

Sådär det var allt för idag.

Tack Fiski, vem du en är, för kommentaren (=

Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0