Vilken Najs Dag!

idag har jag varit å shoppat. På Shock. En ny hårtoning! Nu e jag rödhårig! .D

Allt började med att jag skulle åka tåg till malmööww ensam (och möta styvsyster Sarah där borta, vi skulle nämligen köpa färgen där!), det gick ganska fort. Först kom vi dit (jag och Far) och köpte biljett. på 10 minuter hann vi köpa biljett, gå dit och säga hejdå :'). På Pågatåget lyssnade jag bara på musik. Jag misstänkte att mannen framför mig kollade på mig, men jag vågade inte kolla tillbax, utan kollade bara på fönstret. Första stationen var Hörby och jag tänkte "Shitfuck, nu har jag hamnat på fel tåg". Men det var bara mellanstationerna. Sista stationen var malmö visst och jag kom ihåg min fars ord "Man kan inte komma längre än till malmö, det e slutstation där". När jag kom till malmö kollade jag omkring mig och såg inte en enda Sarah (kanske jag gjorde men kände inte nån av de!)! Jag vände och gick mot baksidan av tåget (:S) och sen när jag vände  mig visade det sig att hon vatt bakom mig hela tiden. Sen stack vi till China Box och tog oss två boxar med kinamat. Riktigt gött! Sen blev man ju törstig så man tog nått att dricka (fanta!). Efter ett tag kom vi fram till Shock och där gnata vi lite med kassörskan om att bleka håret o så. Efter gnat med kassörskan, far, Anki och Sarah så köpte vi paketet och stack hem. Hemma kom Far med världens dåligaste skämt:
"Vi kan ju köpa en röd mössa istället för rött hår." Ganska kul ändå :) Till sist tog vi blekandet. Det sved ganska mkt, visste inte att det skulle göra det. Efter ca 30 min var jag blond. När vi tvättat av det så blev det riktigt nice. Flammande hår. Men det behövdes bli rött och det skulle det bli. Det tog ganska lång tid att röda det. Men NAJS BLEV DET!!! jaja, enough about me (ööh, det e min blogg) nu ska jag sova elr nått.  E riktigt trött
Som blond ;P










bai.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Yääh \o/

2008-11-30 @ 17:55:08
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/
Postat av: Sarah

och ååh, styvsyster :-D gulligt. Vi är halvtstyvsyskon

2008-11-30 @ 18:16:37
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0