En dag med Mikael - Hos Optikern

Usch, vad var det för ställe egentligen.

man kom in, såg folk med glasögon (DUUUUUH!!!!!!) och plötsligt så gick Mor fram till nån och sa till att vi hade bokat tid.
Sen efter ett tag kom en het optiker fram och sa mitt namn när jag höll på att testa olika glasögon. Jag trodde jag skulle få SKAAALLL!!! men det fick jag inte. Istället gick vi upp till ett läbbigt rum, där vi kollade synen. FifAAn va läbbiut. Massa manicker och så.Sen visade sig att jag var kinda närsynt. Sen kollade vi glasögon. Vi hittade några som passade mig :P.
Jag testade superrunda glasögon också. De var rooliga. Passade inte mig. Kanske ska göra en låt om det. "Into the new world of a better eyesight" är ett alternativ av den kan heta. och så ska jag göra en låt som heter "Autumn Leaf" och "Park of Gardens". Nice, säger jag. HAJDÅÅÅÅÅÅH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0