Nu!

sådärja =D
Varför heter det så?


You wanna know?
You wanna intervjua mig?
k Lets go!

1. Du har snart gjort 3 album. Hur känns det?
egentligen tycker jag att jag bara gör 2 album. Det första är liksom inte mitt. Det är mest loopar och så. Men jag är väldigt nöjd med de första på "I feel so Alone".

2. Du börjar med ditt tredje album innan du gjort det första. Ska du inte ta det lite lugnt?
det e mest att jag har idéer till det tredje albumet. idéerna jag har till "Incedinsticle" passar inte in i "I feel so Alone". jag har egentligen bara gjort "Snow" till det tredje albumet. Chaztison har jag bl.a bytt namn till "Alone, still not". Handlar lite om hur det är att vara paranoid och desperat.

3. Du har ofta fått höra att du har konstiga titlar till dina låtar. Vad tycker du?
Haha, jo det e udda namn på vissa låtar, men jag klarar mig. Jag orkar inte med fanciga titlar och sköna texter. Egentligen tycker jag att musiken betyder mest.

4. Vad tycker du själv att du spelar för slags musik?
Jag försöker väldigt med grunge. Ibland lite metal också. Allt började egentligen med att min kompis gjorde låtar och då ville jag också göra det. Sen upptäckte jag att min talang för metal var kass. Så jag körde lite Alternative istället.

5. Försöker du säga nånting med dina låtar?
Såklart försöker jag det. Men jag försöker inte göra det så klart som möjligt. När jag gör det så skriver jag det annorlunda, vilket inte alla förstår. Men ofta blir det nästan ingenting

6. tack för intervjun! vi ses! lol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0