omgwtf!

VARFÖR kan jag inte lägga till fler kategorier? vad händer? är hela Blogg.se mot mig? =O
Randigbordsduk! svara mig! wuöh :'(

vad händer annars? Jag har blivit intervjuad av mig sj. Det var skoj. Jag ställde roliga frågor. trevlig kille.
Usch för NO. jobbig läsläxa.
=D
=)
=|
=(
D=
D=<
DX<
.        .
____
       U

lol?

Höhö

Jag har märkt att In Utero är det bästa albumet av Nirvana. Especially "Tourette's". Den är fin.

Äli talat kan man inte gilla nirvana när man bara hört Smells. Usch. Den suger. Totalt. Mexican Seafood har den bästa texten.

Ah, the itchy flakes, it is flaming
 To, the gels and creams, it is pertaining
 To, a fungus mold cured by injection
Hope it's only Ah, a yeast infection

Oh well it hurts when I, hurts when I pee
 Oh well it hurts when I, hurts when I see

Now I vomit cum and diarrhea
On the tile floor, like oatmeal-pizza
Fill my toilet bowl, full of a cloudy puss
 I feel the blood, becoming chowdered rust

 Oh well it hurts when I, hurts when I pee
Oh well it hurts when I, hurts when I see

 Roll into my bed,
 which does consist of Lice,
 bugs and fleasand yellow mucus
Stained, dirt vaseline, toe jam and boogers
Stomach acid worms, that dance in sugared sludge

hihi ^^

Brorsan spelar Radiohead - No Surprises. Den är också bra. Radiohead är bra. Speciellt Creep.
hur mycket mer ska jag skriva? har inte skrivit på ett tag. ska bara rama in.


Sen första veckan har skolan varit bra. Speciellt musiken =D det är roligt att välja låtar att spela. Första gången spelade vi Seven Nation Army. Den var tråkig att spela. Det gick bara om och om igen. även om det var jag som valde att spela den. =D Matte är jag också bra på, haha. bättre än innan iallafall. Idag fick vi veta hur det gick på våra små prov. Jag trodde jag skulle suga, men så mycket sög jag inte. Bara för jag äger >:O =)! OOOOh vad bild e jobbigt. Suger på att rita mig sj T.T. bilden liknade Fadern Min. Engelskan är sexistisk. Jag hittade ordet "Fag" i en ordlek. Det var lågt. Jag och johan träffade också några trevliga tjejer, Sanni och Indra, i musiken. De är najsiga =). Och ser bra ut =P. Men jag är missnöjd med musikrummet. Ska det vara så svårt att gå in i ett rum och repa lite? Jag och johan får leta efter Martin elr Magnus-lärarna varje rast. Man pallar bara inte T.T Eric Clapton är rasist, har jag märkt. Han har sagt i några intervjuer att svartas invandring borde stoppas. Och det var så Rock Against Racism skapades. Men det snackar vi inte om, vi försöker göra en lång bloggtext. Det är kul med youtubevideor. och den nya klassen. Jag hade sex kronor i fickan plus en tjuga. Allt gick åt att köpa toast åt de andra. Fan Asså. =D

hajdå

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fag = cigarett :-O och du, tvinga inte fram inlägg, skriv bara när du har lust annars blir det helvirrigt, inte för det är negativt, virr kan vara bra det med!

2008-09-09 @ 17:52:03
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0