Terevilight

med lite kvällsblogg och dåliga tankar om livet, störande kusin och kvälls/nattchatt =)

undrar vad som händer på kulturnatten ikväll, själv sitter jag framför datan hos kusinerna och chattar med ElinPelin. De andra håller på att göra lite marängsviss (mams) och bror ska spela gtaIV. det e skönt att bli osynlig och få göra lite eget för en gång skull =) med lite Blur och Foo Fighters blir det aldrig fel. Nu ska elinpelin sticka och komma tillbav om 10 min och jag blir kvar här.  Sarah säger att det finns lite ice cream att ta så jag ska nog ta lite nu. brb


Såjaja. Det var najs med det. Dåliga tankar i huvet som aldrig kommer fungera. Ska ändå bara njuta av den ganska bra stunden, som kommer vara the highlight of the month. HAJDÅ

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är för liten för att tycka att saker är jobbiga :S

2008-09-22 @ 22:54:36
URL: http://randigbordsduk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0